Wednesday, August 1, 2012

Fwd: harap disebarkan kerana Allah

From: siti fairuz zulkifli <ctfairuz.zulkifli@gmail.com>
Date: Aug 21, 2008 11:15 PM
Subject: harap disebarkan kerana Allah
To: fatimah.mohd81@gmail.com, wanhajar.halim@gmail.com, ctzaharah.suhaimi@gmail.com, hamedah.zenal@gmail.com

Salam
Saya menulis ini sebagai melahirkan kesyukuran tidak terhingga kerana kelahiran anak saya setelah berusaha pelbagai cara selama lebih 15 tahun.Saya juga ingin mengambil kesempatan bulan ramadan sebab bulan ini sebaiknya masa bermula.
Saya dan suami walaupun normal terpaksa menunggu sehingga 15 tahun, berusaha kesana kemari semata-mata untuk memenuhi harapan untuk menimang zuriat kami sendiri.
Kami telah mencuba pelbagai cara sehinggalah saya telah berputus asa , masa itulah saya terjumpa dengan jiran lama saya Kak Affisah -saya pun mengadu hal padanya dan dia pun bercerita pada saya bahawa dia pun pernah mengalami masalah sama lama dulu dan dia berubat dengan adunan akar kayu mak Intan tetapi cerita itu terlalu lama. Saya merayu padanya untuk bertemu dengan mak Intan atau warisnya.
Selang 4 bulan dan saya pun telah melupai perihal mak Intan ini , kak Affisah datang kerumah saya memberitahu mak Intan ada saudara yang mewarisinya tetapi dia hanya berubat untuk ahli keluarganya sahaja.
Saya meminta tolong kak Affisah walaupun begitu dan Alhamdulillah saudara itupun berlembut hati.
Kini saya telahpun mempunyai bayi lelaki yang sihat dan comel ( tak kisahlah apa orang nak kata) dan saya harap sangat tulisan saya disampaikan mana tahu akan sampai kepada wanita yang menderita seperti saya dahulu.ctfairuz.zulkifli@gmail.com 30/06/2006

0 comments:

Post a Comment