Thursday, July 19, 2012

KOPI HUTAN

salam

Saya telah mencubanya tetapi bukan untuk mati pucuk. Saya menderita kencing manis.

Pada mulanya saya kurang yakin apabila diberitahu yang saya tidak perlu lagi berpantang, Namun itulah hakikatnya,
sekarang saya tidak lagi berpantang dan kadar gula saya normal seperti orang biasa.

Isteri saya menderita ghout - 6 tahun menderita-apabila membaca risalah kopi hutan ini ghout boleh sembuh 2-3 hari sahaja , saya pun
cuba buat-buat yakin dan Alhamdulillah isteri saya sembuh sehingga kini.

Saya kongsi dengan rakan sekerja yang menghidap darah tinggi, beliau pun sembuh dalam masa 2 bulan setelah mencuba 2 botol.Nasihat saya yakinlah
dan cuba bersabar sekejap.

Terdapat 7 penyakit yang sangat berkesan dengan kopi hutan ini kencing manis, darah tinggi, batu karang, migrain, buasir, ghout dan athsma/lelah.

---------- Forwarded message ----------
From: abdul hamit abdul khair

0 comments:

Post a Comment