Wednesday, August 1, 2012

(((TERBARU)))YG INI LAGI CUN – MEMANG SEDANG PANASSS

SELAMAT DATANG KE POLYLAGENDA TEAM

PELUANG PERNIAGAAN/BISNES PALING TERKINI SEKALI

Lekas join....Plan terhebat dan masih lagi baru ni...
Dgn Bermodalkan Rm160.00
SEKALI SAJA.....dan Menaja 2 Orang .....anda Sudah Layak Mendapat Rm700.00.....2 Baru 2org!!!!kalau Anda Taja 10 Org Sudah Dpt Rm7,000.00.....berapa Senang...dan...mudah...kerja...anda....kalau Anda Masuk Tapi...belum ..dapat Menaja.orang...kalau Ini Berlaku...placment Dari Upline...anda Akan Dpt Pairing!!! Rm300....bayangkan Kalau Placement Anda Dpt Rm300.00...kalau Cari Orang...banyaklah Bonus Anda Dpt!!!!!

Nova Life adalah satu program yang canggih serta menyediakan satu pelan perancangan perniagaan yang luar biasa serta dapat membantu merialisasi impian hidup anda dan cepat mejana pendapatan anda sekeluarga dalam masa yang singkat. Yg akan dilancarkan pada PADA 25-08-2008 AKAN DILANCARKAN

Jarang kita akan jumpa dengan bermodalkan RM160 (modal sekali sahaja seumur hidup) tetapi boleh menjana pendapatan yang besar dalam seminggu. Tambah lagi kita boleh bernaung dibawah satu syarikat BERHAD yang amat kukuh. Perniagaan ini boleh menjamin kita dalam masa panjang.

Kini KOPERASI SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah menambat hati Nova Life Co. Ltd, Hong Kong untuk memberi francais novalife.cc dan akan berjaya memenuhi impian anda selama ini.

Wang Menghalang Kehidupan Anda?

Jangan wang menjadi penghalang dan buat anda ragu-ragu untuk berjaya. tiada jalan lain untuk berjaya jika hanya bermodal RM160.00, orang ingin mulakan bisness goreng pisang memerlukan modal lebih kurang RM1,000.00, nak buka warung berger pun perlukan modal RM2,000.00 keatas..

SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah membuka peluang perniagaan bersama Novalife.CC dengan bermodalkan RM160.00 sahaja. Bagi bukan bumiputera anda perlu sediakan modal RM2,000.00.

Sudikan melayari

http://www.polylagenda.com/melor

http://www.polylagenda.com/melor

sila klik marketing plan untuk melihat kehebatan bisnes ini

Tunggu apa lagi register dulu percuma je. Lepas tu Tuan boleh promosikan web anda walaupun belum upgrade vip member

0 comments:

Post a Comment